lördag 29 maj 2010

Snart Juni

Lördag den 29 Maj. Tänk snart är vi inne i Juni månad och det är redan en hel vecka sedan Thea fyllde 1 år.

Idag så är vädret lite blandat. Det regnar i ena stunden och så tittar solen fram lite ibland. Men det är inte någon värme. Håller bara runt 10-12 grader. Vill ha lite mera värme.

Igår så var det fint och vi satt ute och grillade igår kväll. Kunde t o m sitta ute och äte igår. Som är så härligt. Det är ju det som gör en så glad, att kunna sitta ute, särskilt en stund in på kvällarna. Men idag är det inte något väder till att sitta ute inte.

Jag sitter här med en kopp kaffe nu. Det smakar gott.

Kortet som finns med här. Är ett foto från Theas 1 års dag. Det blir en hel del foton på henne. Då jag även tycker det är väldigt roligt att fotografera. En stor hobby för mig.

Min Tennisarmbåge, börjar på att bli lite bättre nu. Jag får behandling med laser på den. Men visst känns den var dag. Men jag är inte helt utan arm längre, för så kändes det ett tag.

Önskar mera sol och värme, för det är skönt för kroppen.

Vi får hålla tummarna för det, sommar och sol.

Inga kommentarer: