tisdag 31 maj 2011

IDag har vi haft en härlig sommardag, ända fram till em då det blev ett kraftigt åskväder över oss. Var till Tonis fars hus och där hade en björk fått sig en smäll, eller om den blåst omkull. Men jag tror nog det var åskan som slagit ned i den. En björk bredvid denna som nu var av på mitten, där stod en björk som förra året fick ett åsknedslag. Som tur var så hade Toni vart upp och dragit ur strömmen ur huset. Det står ju tomt huset, det har det ju gjort ett tag. När hans far låg på sjukhemmet. Den 5 Maj dog ju Tonis far, så det kommer att stå tomt ett tag till. Vi vet inte ännu vad vi vill göra med huset, om vi skall behålla det, eller om det blir att vi säljer. Toni måste få landa lite i allt först och sedan ta ställning till hur han vill göra.
Det går så mycket hästar runt där, så jag kan absolut inte bo där permanent, jag kan vara där en stund utan att det gör mig nått, men att bo där permanent, skulle nog göra att min astma blir sämre. Men allt får ta sin tid.
Ligger ju väldigt fint, men som sagt stall runt om.

Inga kommentarer: