måndag 16 maj 2011

Kan Själv.



Kan Själv.


Se nu kan lilla Loke själv hålla i leksaker. Tänk så fort tiden ändå går. Roligt att få vara med och följa barnbarnens utveckling.


Just nu har jag lilla Thea här hos mig, hon sover middag. Mamma Ullis är iväg med Loke till BVC för vägning och mätning. Så det skall bli intressant att få se hur mycket han gått upp nu.


Vädret är lite blandat idag. Det är inte så varmt ute som vi haft det en tid. Man har blivit lite borskämd med det fina vädret. Men det blir nog fint snart igen.


Jag är bättre från min lunginflammation och det känns även bättre i bihålorna.

Tyvärr skadade jag mitt vä knä en gång till förra Månadagen. Det gjorde fruktansvärt ont. Men nu har jag köpt ett ordentligt stöd för knät. Det känns tryggt att ha det på.


Nyfiken nu på att få höra hur mycket Loke vägde och hur lång han blivit. Han växer så han växer.

Inga kommentarer: