tisdag 21 februari 2012


Idag skiner solen in genom mitt fönster som jag nu ser verkligen är ibehov av att putsas. Men det är inte så lätt du inte armen vill komma så högt upp. Men jag skall nog ta och prova få se om jag lyckas. Annars måste jag vänta tills min käre äkta hälft har tid att göra det.
Det är som vår i luften idag. Härligt. Och man blir att längta efter den tiden då dessa härliga Häggblommorna blommar. Vi går mot rätt håll nu. Men bakslaag kan komma. Det kan vara mycket kvar av vintern ännu.

Idag skall jag på Yogan igen. Det skall bli skönt efter 1v uppehåll. Det känns härligt för kroppen. Jag försöker även använda Yogan lite här hemma med. Men att få komma till dessa Yogapass med bra intruktör är nått extra. Men man blir väl bättre och bättre på att använda detta i vardagen med. Har kommit på ett bra sätt mot sömnen alla fall. Det lyckas ju inte varje gång, men sover bättre än på länge. Om nu inte min käre sambo snarkar bredvid ha hahaaa...

Älsta sonen ligger i influensan. Hade nästan 40 graders feber i Söndag och så även igår. Har dock inte pratat med honom idag ännu. Men skall väl ringa honom sedan.
Få se om man klarar sig från detta nu. Det visar sig. Man kan inget göra, kommer det så kommer det.

Barnbarnen mår gott. De är gott att veta. De är mina små gullegryn. Jag äskar dem så jag blir alldeles rörd iblan.

B-M

Inga kommentarer: