tisdag 3 november 2009


Fotot här brevid är taget en solig dag förra veckan, då jag står under ekens maffiga grenar. Eken står nere på gräsmattan, här där jag bor.
Idag är det en liten grå dag. Det har regnat inatt. Det blir nog en sån här dag då man får ha lampor tända mest hela dagen. Men vi har ju den årstidne nu. Och hösten kan vara mysig på många sätt den med.
Idag så skall jag till min sjukgymnast. Skönt att få lite behandling igen efter uppehållet nu pga Bältrosen jag fick. Men det är mycket bättre nu och det synst bara lite rådnad efter utslagen. Skönt att det gick över så pass fort alla fall. Jag hade nog tur ändå som fick medicin i tid, så att inte Bältrosen kunde sprida sig.
Nu skall jag ta rätt på en tvätt. Hörde att maskinen stannade nu.
Så det blir hej på en stund.

2 kommentarer:

Lena sa...

Lycka till hos sjukgymnasten. Ett underbart fotografi. Kram Lena

Britt-Marie sa...

Vad roligt att du hittade mig Lena. Jag kommer väl använda denna bloggen till att visa lite foton och berätta lite om mina dagar.